Hotel Cristo Rei - Fatima
Preview only — see all hotel photos
See all 61 photos
Vis hotel på kort
Hotel Cristo Rei - Fatima
Det 2-stjernet Hotel Cristo Rei - Fátima i gåafstand fra Fatima-helligdommen og 400 m fra Consolata Museum tilbyder komfortable værelser og Wi Fi i offentlige områder. Beliggende ved Saint Anthony of Padua, hotel omkring 10 minutters gang fra Fátima centrum.
Basilica of the Holy Trinity er mindre end 1 km væk. Du kan komme til Lucia's House om få minutter i bil.
På stedet kan gæsterne nyde lounge bar. En række restauranter såsom Taberna do Bacalhau og Casa Das Irmas Dominicanas tilbyder middelhaves specialiteter, bare 100 meter væk.
Faciliteter
Hovedfunktioner
- WiFi
- Gratis parkering
- Mad/Drikke
- Børnevenlig
- Adgang for rullestole
- Aircondition
- Kæledyr ikke tilladt
Faciliteter
- Rygning forbudt på alle fælles- og privatområder
- Wi-Fi
- Gratis parkering
- Privat ind-/ udtjekning
- Kæledyr ikke tilladt
- Handicapværelser/ faciliteter
- Adgang til kørestol
- Vagtservice
- Bagageopbevaring
- Allergivenlige værelser
- Elevator
- ATM/Hæveautomat
- Barber shop
- Kaffebar
- Røgdetektorer
- Handicaptoilet
- Handicap bad
- Brandslukkere
- Kedel
- Bar/ Lounge område
- Særlige diætmenuer
- Solterrasse
- Fritids-/ TV værelset
- Lufthavnstransport (mod tillægsgebyr)
- Husholdning
- Vaskeri
- Renseri
- Velkomstdrink
- Fax/fotokopiering
- Klimaanlæg
- Varme
- Terrasse
- Gratis toiletartikler
- Fladskærms TV
- AM/FM vækkeur
- Tremmesenge/vugger
- Tæppebelagt gulv
Politik
- Børn og ekstra senge
- Der tilbydes ikke ekstra senge på værelset.
Kort
Anmeldelser
Lars
2022-05-15
det var bestemt et dejlig. ophold på 12 dage ideel til det, vi havde brug for. der var klimaanlæg, et fladskærms tv med satellitkanaler og et skrivebord, satte pris på det. værelset var pletfrit rent, beliggenheden var god. vi besøgte også teresa af avila, beliggende 5-minutters gang væk.
Jan
2022-05-06
Værelserne var rimelig store og rimelig store med en kedel, balkon, for eksempel. Masser af mad til morgenmaden, såsom croissanter og smør...